niedziela, 14 marca 2010

Super Liga

Dla swoich potrzeb kilka chwil temu zmajstrowałem Ligę Super. Albo odwrotnie :)
Powsadzałem tam drużyny wg swojego uznania. Najlepsze w Europie lub prawie najlepsze. Jakie kryteria?
Ano moje własne. Do pierwszej grupy trafili mistrzowie kraju i vicemistrzowie. Do drugiej najlepsze teamy z większości lig europejskich.

A prezentuje się to tak:
1 Super Liga

2 Super Liga

Jedyny zonk jest taki iż nie można dodatkowo wybrać lig tych, z których są zespoły podane w tabelach.
Gra się całkiem przyjemnie w tak szacownym gronie. Błędów nie zakosztowałem. Dograłem prawie cały sezon do końca. Prowadzę Bordeaux. Baty dostałem tylko od Chelsea i ManUtd :)) Stworzyłem te ligi głównie do testów swoich taktyk. Jak coś próbować/ mierzyć się to tylko z najlepszymi.

Szczegóły jak i całą ligę będzie można pobrać na dniach z FMZone.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz