niedziela, 28 lutego 2010

Początki

Witajcie.
Postanowiłem wpisywać swoje poczynania tu na blogu. Aby np nie zaśmiecać strony FMZone, w której maczam paluchy. Może jak będzie dobrze się czytać i fajnie będzie wyglądać to te teksty pojawią się na stronce. Głównie będę opisywać moją "karierę" w FM10. Prowadzę drużynę...
Potem się dowiecie jaką :)
Co poza tym?! Zapewne pojawi się jakiś kołoeFeMowy temat albo i jeszcze inny.


Football Manager a wcześniej Champioship Manager to moja ulubiona gra. Czasem pogram w inne ale przy tym właśnie FMie spędzam najwięcej.
Zaczęło się niewinnie. No prawie. Można by rzec nawet iż to wszystko przez baby/ laski :) Nie to, że mam jakieś pretensje do Pań! Wręcz przeciwnie. Jestem zdania iż bez kobiet życie jest straszne.Laseczki to podstawa.
Wiem co mówię- mam w domu dwie.

A wracając do początków- kiedyś(gdzieś koło roku 2000) kumpel podrzucił mi płytkę z tapetami do windowsów. Znajdowało się tam bardzo wiele tematów z ładnymi paniami.
W tej stercie znajdowały się fotki wyjątkowo pięknych okazów. Były to tylko jakieś dziwne paski z portretem. Miały tak 100 na 500 pikseli.
Zaciekawiony spytałem kolszekę co to jest?! A on na to: - wiesz to są takie boczne paski, meniubary, do gry.
Byłem deczko zdziwiony, więc zapytałem jakiej. On: - do CM 00/01.


Odpowiedziałem iż na bank gra się robi przyjemniejsza z lasiami po boku :)
Następnie pożyczyłem od niego TĄ grę (gdyż kolega zdążył się zaopatrzyć w wersję kolejną- 01/02) i cieszyłem się ładnym wyglądem oraz walką z komputerem na boisku.
Ta walka trwa do dziś tyle, że w kolejnych wersjach menadżerów piłkarskich.

A z kim i czym będę walczył głównie w najnowszej wersji FM? No np troszkę (ulubioną drużyną) Realem Madryt, Corinthians, Tupapa Maraerenga Football Club i przede wszystkim ekipą z mojej opisywanej kariery czyli...
To w następnym odcinku.

Adios!
makAA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz